1 dags tentoonstelling 26 november

Vogelvereniging "De Edelzanger" Aalst-Waalre

Voor de fusie hielden zowel  vogelvereniging "De Edelzanger" uit Aalst als De Waalrese Vogelvrienden ieder hun eigen tentoonstelling. Een jaarlijks terugkerende activiteit waar alle leden naar uitkijken en wat voor de kwekers het hoogtepunt van het jaar is.

Vanaf 2020 zou er voor het eerst een gezamenlijke tentoonstelling worden georganiseerd in gemeenschapshuis "De Pracht" in Waalre. Deze zou plaatsvinden in het weekend van 21 en 22 oktober 2020. Helaas was dit door de Coronamaatregelen dit jaar onmogelijk. Dit betekent voor de vereniging een zware aderlating, vooral ook financieel. Helaas is  ook de tentoonstelling van 2021  vanwege dezelfde coronaperikelen niet door gegaan.

Dit jaar gaan we een onderlinge 1 dags tentoonstelling houden en wel op zaterdag 26 november  2022. Deze gaan we organiseren in gemeenschapshuis  “De Pracht” in Waalre. De vogels die daar te zien zullen zijn worden in de ochtend binnen gebracht, gekeurd door erkende keurmeesters, en kunnen dan vanaf 13.00 uur tot 17.00 bekeken worden door belangstellenden , en gaan daarna weer naar huis. En in de avond worden dan de kampioenen gehuldigd, met een feestelijke avond.